keyboard_arrow_up
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_left
keyboard_arrow_right

Forvaltningsavtalen i praksis

Vi ønsker å lage digitale strategier tilpasset hver enkelt kunde.

Det er kunden som kjenner produktene, og vi som kjenner markedsføringen. Derfor er et tett samarbeid med kunde viktig for oss. Selger du mot privatmarkedet er trolig ikke Proff.no rett markedsføringskanal, men det kan derimot sosiale medier være. Jobber du B2B, er Proff.no og LinkedIn mer aktuelt.

Under følger en forklaring på hvordan en digital strategi kan se ut:

I desember har du trolig mange kunder uansett, kanskje så mange at du ikke en gang klarer å betjene alle? I slike tilfeller er det unødvendig med aggressiv markedsføring på sosiale medier. Du rekker jo ikke å ta unna kundene uansett! I januar derimot, kan det hende det er roligere og du mangler kunder?

Slik løser forvaltningsavtalen problemet:
God tid i forveien planlegger vi nøyaktig hvor og hvordan du skal markedsføre hver måned. I overnevnte eksempel ville vi brukt pengene på SEO og Google-optimalisering i desember, og deretter rettet oss direkte til kundene via sosiale medier i januar. På den måten vil kunde i januar både få en boost både fra nettsiden grunnet SEO-jobben i desember, og den målrettede annonseringen i januar.

Vi liker å si at vi gir deg de beste løsningene, til den beste prisen. Slik at du kan konsentrere deg om det du kan best.