keyboard_arrow_up
keyboard_arrow_down
keyboard_arrow_left
keyboard_arrow_right

Historien bak forvaltningsavtalen

Jeg er ofte på en somalisk restaurant på Grønland. Der har de en stor meny med ulike retter jeg kan velge mellom. Problemet er at jeg ikke forstår det som står der, og har heller ingen forutsetning for å gjøre det. Jeg vet at det er somalisk mat, og resten blir gambling. Akkurat sånn er det med digital markedsføring også. Det er ikke alle som kan orientere seg i markedsføringsmenyen med SEO, SOME-management, webdesign og visitor-engagement. Det fører til at alt puttes under «online-marketing», som kunden bare må håpe at gir effekt. Det kan resultere i at de bare har bestilt en forrett på restauranten, og går sultne hjem igjen.

Først i menyen på den somaliske restauranten står «Ukens anbefaling». Den bestiller jeg hver gang, og jeg er alltid fornøyd. Jeg bestemte meg derfor for å ta med det videre inn i vår bransje, og ut av det kom Visivos forvaltningsavtale. Den gjør det mulig for kundene å kjøpe produktet «Online-marketing», så sørger vi for å forvalte pengene på den måten som skaper mest verdi for den enkelte kunde.