1. Tjenestens formål
Vakttelefonen er opprettet for å gi mulighet for assistanse utenfor ordinær arbeidstid for presserende saker.
2. Tilgjengelighet
Vakttelefonen er tilgjengelig utenfor ordinær åpningstid (09-16), inkludert helger og helligdager. Vi kan ikke garantere for svar til enhver tid, men alle våre ansatte er koblet på vakttelefonen døgnet rundt, og er instruert til å svare så langt det lar seg gjøre. Om vi ikke har mulighet til å svare med én gang, vil vi forsøke å ta tak i henvendelsen så fort som mulig.
3. Kompetanse
Vakttelefonen tilbyr støtte innenfor de fleste områder og forsøker alltid å hjelpe til så godt som mulig. Vi kan imidlertid ikke garantere at den tilgjengelige konsulenten har den nødvendige kompetansen for alle henvendelser til enhver tid. Eventuelle saker som krever spesialkompetanse vil bli fulgt opp med riktig ekspertise så snart som mulig.
4. Brukerforpliktelser
Brukeren skal kun benytte vakttelefonen for akutte hendelser. Misbruk av vakttelefonen kan føre til begrenset tilgang til tjenesten. All bruk av vakttelefon er å regne som en godkjennelse av disse vilkårene, og kunde bekrefter selv ved bruk av vakttelefonen at hen har lest og forstått retningslinjene/vilkårene omtalt her.
5. Priser
Bruk av vakttelefonen belastes med 2580,- per påbegynte time når du får svar fra en av våre konsulenter. Dersom løsningen av problemet krever arbeid utenfor ordinær åpningstid, vil samme timesats gjelde. Dersom problemet kan utsettes til neste virkedag, vil de vanlige timesatsene påløpe.
Sist oppdatert: 01.11.2024