Aurskog Bygg & Renhold har siden oppstart hatt en god utvikling gjennom organisk vekst. De har i dag dedikerte medarbeidere, med felles mål om å levere til avtalt pris og kvalitet. Bedriftens ledere deltar aktivt i kundekontakt og oppfølging, og det blir lagt vekt på god oppfølging, kvalitetssikring og dokumentasjon.
Langsiktig løsning
Med den gode utviklingen Aurskog Bygg & Renhold har hatt, har også behovet for oppgraderinger meldt seg.
Vi har designet en ny nettside med en langsiktig løsning i tankene, slik at det er plass til både nåværende og fremtidige produkter og tjenester.
Derfor har vi utstyrt den med en butikkfunksjon, som gjør den enkel å navigere i. De ulike segmentene er tydelig adskilt, slik at hvert enkelt produkt og serviceområde får mer oppmerksomhet.
Nettsiden gjenspeiler Aurskog Bygg & Renhold sitt rene, men lekne uttrykk, og er designet for å kunne vokse sammen med bedriften.
Ny struktur
Tidligere var nettsiden strukturert som en enkel oppsummert liste over tjenester. Nå har vi separert dem ut i egne sider, slik at hver side kan ranke bedre på Google med spesifikke nøkkelord.
Dette gjør også informasjonen mer tilgjengelig og informativ for kundene. Designet inkluderer også en meny i bunnen som gjør det enkelt for kundene å navigere hele tiden.
Visitor engagement
Et viktig tillegg til nettsiden er en priskalkulator, som verktøy for det som ofte omtales som 'visitor engagement' for å engasjere kundene. Dette elementet gjør nettsiden interaktiv og brukervennlig.
Visitor engagement handler om hvor mye folk interagerer med nettsiden din – for eksempel hvor lenge de blir, hva de klikker på, og om de deler innholdet. Kort sagt, det viser om besøkende finner siden interessant og nyttig.
Gjennom denne oppgraderingen har vi gjort nettsiden mer intuitiv og brukervennlig, samtidig som vi har ivaretatt Aurskog Bygg & Renhold sin unike identitet og behov for vekst.